خرید شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : s

 

خرید شارژ ایرانسل

 

مهندس دزفولی با اشاره به اینکه این سامانه طراحی شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: کد کوتاه اصلی ٨١١١ برای این خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت کار در نظر گرفته شده که مشترکین ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیام کوتاه و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهدا به بهزیستی، کمک‌های خود را به سازمان بهزیستی کل کشور اعطا کنند.
وی افزود: در آینده کدهای خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت دیگری نیز ویژه موارد خاص که سازمان بهزیستی اعلام می‌کند، در اختیار مشترکین ایرانسل قرار خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ در چهار سطح معتمد به چشم‌انداز، همگام با چشم‌انداز، پیشرو در چشم‌انداز و سازمان بهره‌ور، عصر روز دوشنبه طی مراسمی با حضور احمد بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، مهندس محمد خواجه‌پور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات و مدیران عامل شركت‌ها خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت و سازمان‌های پذیرفته شده در فرآیند ارزیابی این جایزه ملی، در مركز همایش‌های بین‌المللی مجموعه انقلاب تهران برگزار و طی آن تندیس طلایی و گواهی‌نامه برترین سازمان بهره‌ور جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اهدا شد.
براساس این گزارش، در بخشی از این مراسم، دكتر ابراهیم محمودزاده –رئیس هیئت مدیره ایرانسل- طی سخنانی با خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت اشاره به تحقق ۱,۲ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری خارجی و اشتغال‌زایی برای هزاران نفر گفت: ایرانسل خوش حساب‌ترین شرکت در پرداخت حق‌السهم به دولت بوده و موفق به تحقق اهداف و برنامه‌ها فراتر از تعهدات پروانه شده است.
در انتهای خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت این نشست، رئیس سازمان بهزیستی كشور و مدیرعامل ایرانسل تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه مبادله كردند.
دزفولی با تاکید بر اینکه ایرانسل تمامی هزینه‌های اجرای این طرح را برعهده گرفته و هیچ گونه برداشتی از خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت کمک‌های مردمی نخواهد داشت، گفت: سامانه راه‌اندازی شده کاملا براساس نیات خیرخواهانه راه‌اندازی شده و به زودی مشترکین می‌توانند ارسال کمک‌های خود به سازمان بهزیستی را استعلام کنند.
دکتر اسفندیاری با اشاره به برنامه دولت در جلب مشارکت های خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت مردمی، در خصوص این طرح گفت: ایرانسل با توجه به توسعه گسترده شبكه در كشور و به عنوان اپراتوری موفق در بحث اطلاع‌رسانی و رسانه و حضور در بین خانواده‌های ایرانی برای راه‌اندازی این سامانه انتخاب شد و امیدواریم بتوانیم از این طریق و با نیت خیرخواهانه‌ي مديران این شرکت، اهداف مشترک را پی بگیریم.
مدیرعامل ایرانسل تصریح كرد: با ارسال پیام کوتاه به شماره ٨١١١، پیام کوتاهی برای تائید مبلغی که مشترکین در نظر دارند به سازمان بهزیستی كمك كنند به طور خودكار برای آنها ارسال می‌شود که پس از تائید نهایی از سوی مشترك، این مبلغ از میزان شارژ مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری کسر و خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت به صورتحساب مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی اضافه می‌شود.
در این مراسم، مدیرعامل ایرانسل نیز با قدردانی از حمایت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص همکاری مجموعه خود با این نهاد دولتی گفت: در راستای برنامه‌های ایرانسل در تحقق شعار دولت الکترونیک، تلاش ما بر این است که بتوانیم گامی با نیت خیر برای کمک به اهداف سازمان بهزیستی کشور برداریم. خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت
تندیس خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت طلایی و گواهی‌نامه "سازمان بهره‌ور" دومین دوره جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ به شركت خدمات ارتباطی ایرانسل اعطا شد.




:: برچسب‌ها: خریدشارژ ایرانسل , خرید آنلاین شارژ ایرانسل , کارت شارژ ایرانسل , فروش کارت شارژ ایرانسل , ارسال توسط ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: